Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
February 20, 2006
Image Size
122 KB
Resolution
300×225
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
19,624
Favourites
718 (who?)
Comments
352
Downloads
5,320
×
:lmao: :rofl:

I simply couldn't get the images out of my head.
This is uber dorkie. Pure nonsense. Ye be warned XD;;
I just HAD to make it, if only to get rid of it X3;
Vinny must have some serious penguin genes :dance:

...and make sure to click the right buttons ;P


(this was my test to see if I could draw characters without contours ^^;
I have quite some problems working without contours at all @@; )
Add a Comment:
 
:iconclockworkcatastroph3:
ClockworkCatastroph3 Featured By Owner Dec 30, 2012  Hobbyist General Artist
I love how he starts out staring at you like ''You want me to what now?"
Reply
:iconwutaianwhiterose:
WutaianWhiteRose Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist General Artist
Hahaha! This is wonderful!
Reply
:iconfjolliff:
FJolliff Featured By Owner Feb 10, 2012  Hobbyist General Artist
ROFLMFAO!! Vincent... Tap-dancing... Vincent... RIVERDANCING!!

Next thing you know, Vincent will be CARAMELDANSEN!!

I think he should stick to riverdancing... XD
Reply
:iconpwojciuk:
pwojciuk Featured By Owner Sep 2, 2011  Hobbyist General Artist
lol xD
Reply
:iconnobody-121:
nobody-121 Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist General Artist
LMAO! This is sooooooooooo funny!
Reply
:iconwicked-fan1:
wicked-fan1 Featured By Owner Jan 10, 2011  Student General Artist
You are defiling him! NOOOOOOO!!jk its pretty cool!
Reply
:iconfrozen-purple-flames:
frozen-purple-flames Featured By Owner Dec 5, 2010
Hahaha ths is great, i love it
what song did you use for this?
Reply
:iconcah-tan:
Cah-tan Featured By Owner Nov 8, 2010  Student Digital Artist
LOL
that was funny XDDDD

"OMG PLZ STOP"
hauihasuishaiushuiahaiushsuih
:rofl:
Reply
:iconlili-fury:
Lili-Fury Featured By Owner Sep 30, 2010
wonderful Thank for ff7
Reply
:iconangiedragoness:
Angiedragoness Featured By Owner Jun 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
gahahahah!!! SOO EPIC!!!
Reply
Add a Comment: